Dlaczego warto kupować w yestersen?

Czasy sprawdzania setek ofert aukcyjnych i odwiedzania dziesiątek sklepów internetowych w poszukiwaniu perełek wzornictwa uznajemy za skończone. Podobnie jak poranne weekendowe wstawanie i wizyty na giełdzie staroci. Z nami z łatwością znajdziesz najlepsze okazy vintage nie wychodząc z domu!

Skąd pochodzą dostępne u Was przedmioty?

Współpracujemy z zaufanymi, profesjonalnymi butikami vintage, które sprowadzają okazy wzornictwa z całego świata. Do naszego gabinetu trafiają wyłącznie te przedmioty, które przeszły naszą selekcję. Na co patrzymy? Estetykę, odpowiedzialną za wszystkie “oh” i “wow”. Stan zużycia, wskazujący ile Twój nabytek vintage jeszcze pożyje. Oraz cenę, która powinna być rozsądna, bez rujnowania Twojego budżetu.

Jak mam rozumieć stan przedmiotów?

Ponieważ nasze przedmioty urodziły się w latach 1920 – 1990, opisujemy ich dzisiejszy stan następująco:

  • New Old Stock: przedmiot z epoki, który nie miał szczęścia opuścić opakowania
  • Odnowiony: po renowacji z duchem epoki, np. wymianie obicia, odświeżeniu konstrukcji
  • Idealny: minimalne ślady zużycia, np. niewielkie płytkie ryski; przedmiot szanowany, ale nie wyglądający jak nowy (tak, kupujesz vintage)
  • Dobry: pewne ślady zużycia wynikające z normalnego użytkowania, np. otarcia, zadrapania, płytkie ubytki, niewielkie odbarwienia
  • Wysłużony: wyraźne ślady zużycia, np. korozja, odpryski, głębokie ubytki i rysy, odbarwienia; przedmiot niejedno poczuł, ale spełnia swoją funkcję i może jeszcze posłużyć

Nie znajdziesz u nas przedmiotów funkcjonalnie uszkodzonych lub wymagających gruntownej renowacji.

Jak działa wysyłka?

Sprzedawca zabezpiecza przedmiot i wysyła go za pomocą poczty, firmy kurierskiej lub kuriera meblowego. Dostawca ma Twoje dane kontaktowe i skontaktuje się z Tobą jeśli będzie to potrzebne dla ustalenia szczegółów odbioru przedmiotu.

Więcej informacji o zasadach wysyłki przedmiotów znajdziesz w regulaminie.

Czy kupione w yestersen przedmioty można zwracać?

Jeżeli kupiony przedmiot Cię nie satysfakcjonuje, możesz go zwrócić (na własny koszt) w ciągu 14 dni od daty jego odbioru informując nas przez ten formularz. Gdy przedmiot wróci cały i zdrowy do sprzedawcy, otrzymasz od nas zwrot kosztów przedmiotu i wysyłki pierwotnej.

Poproszę kilka zdjęć ładnych przedmiotów – tęsknię za nimi

Proszę bardzo.

products

.
Mam inne pytanie, potrzebuję pomocy!

Masz inne pytanie lub potrzebujesz pomocy z obsługą transakcji? Napisz do nas na naszym czacie online, odpowiadamy od poniedziałku do piątku od 09:00 do 16:30.