Prowadzisz butik vintage? Odkryj społeczność yestersen! Chętnie wesprzemy Cię w docieraniu do pasjonatów wzornictwa z przeszłości.

Wystarczy, że wypełnisz formularz, sfotografujesz przedmioty i opowiesz ich historię, a my zajmiemy się resztą. Zobacz dlaczego warto z nami współpracować:

  • Prosta oferta: sprzedaj przedmiot i zabierz ze sobą 81% jego ceny, bez dodatkowych opłat;
  • Staranna selekcja: akceptujemy tylko wybrane produkty w trosce o wysoką jakość oferty i zwiększenie Twojej szansy na sprzedaż;
  • Łatwo jak nigdy: nowy produkt dodasz w mniej niż 3 minuty; my zajmiemy się resztą;
  • Zabłyśnij w sieci: obrobimy bezpłatnie zdjęcia Twoich produktów i zareklamujemy je w sieci i na naszej platformie;
  • Wolność: nie wymagamy wyłączności na produkty.

 
 
Naszą ambicją jest stworzenie najlepszego środowiska do sprzedaży przedmiotów vintage, dlatego też na bieżąco będziemy dodawać nowe funkcjonalności, które pozwolą Ci wygodniej i skuteczniej dotrzeć do fanów vintage.

Z kim współpracujemy?

Nasz gabinet vintage jest otwarty dla sprzedawców prowadzących działalność gospodarczą. Nie musisz własnoręcznie prowadzić prac renowatorskich; wystarczy, że Twoja oferta zawiera design na wysokim poziomie.

Jak dołączyć i sprzedawać?

Opowiedz nam o sobie w formularzu zgłoszeniowym, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych. W międzyczasie możesz zapoznać się z naszym regulaminem. Jeżeli okaże się, że nadajemy na tych samych falach, możesz natychmiast zacząć sprzedawać w yestersen.

Umieszczanie ofert jest bezpłatne i nielimitowane. Samodzielnie wyceniasz przedmiot, natomiast my pobieramy prowizję w wysokości 19% ceny brutto każdego sprzedanego przedmiotu. Jeżeli po 30 dniach przedmiot nie znajdzie kupca, zasugerujemy Ci lekką obniżkę jego ceny.

Czy wszystkie moje oferty są akceptowane?

Nie. Naszą ambicją jest stworzenie jakościowego gabinetu vintage, dlatego też bardzo ostrożnie badamy każdy pojedynczy przedmiot aby upewnić się, że jest on spójny z naszą ofertą. Oto nasze oczekiwania i przykładowe produkty:

  • Atrakcyjne przedmioty (z potencjałem do znalezienia się w przyzwoitym magazynie wnętrzarskim)
  • pochodzące z lat 1930 do 1990 (nie sprzedajemy antyków, tylko modern vintage)
  • które nie są wyraźnie uszkodzone (spełnią swoją funkcję bez zagrożenia czy frustracji właściciela)
  • i zostały przyzwoicie opisane i sfotografowane (aparatem nie były Nokia z 2000 r. czy camera obscura)

products

 

 

 

Jak ustalić właściwą cenę?

Masz pełną dowolność w ustalaniu ceny przedmiotu tak długo, jak nie oferujesz go u nas drożej niż robisz to w innych miejscach online. Jeżeli uznamy, że proponowana cena jest zbyt wygórowana, skontaktujemy się z Tobą żeby razem  znaleźć optymalną cenę.

Jak działa wysyłka?

Dajemy Ci dowolność w ustalaniu sposobu i ceny przekazania przedmiotów ich nowym właścicielom. Zalecamy wybór takiej formy wysyłki, która nie narazi przedmiotu na potencjalne uszkodzenia, ponieważ jesteś odpowiedzialny za bezpieczne dostarczenie przedmiotu kupującemu. Do wyboru są:

  • Bezpłatny odbiór własny – przekażemy kupującemu Twój adres, aby sam odebrał przedmiot w Twoich godzinach pracy;
  • Przesyłka pocztowa lub kurierska – zabezpiecz przedmiot i wyślij go za pomocą poczty, firmy kurierskiej, lub kuriera meblowego;

Więcej informacji o zasadach wysyłki przedmiotów znajdziesz w regulaminie.

Jak się rozliczamy?

Działamy jako bezpieczny pośrednik między kupującymi a sprzedawcami. Każdy z zakupów jest obsługiwany przez ekspertów od bezpiecznych płatności z DotPay. Zabezpieczamy Cię w ten sposób przed ryzykiem nie otrzymania środków od kupujących.

Rozliczamy się z Tobą ze sprzedanych przedmiotów dwa razy w miesiącu, przelewem na rachunek bankowy. Faktury na prowizje od transakcji wystawiamy w cyklu miesięcznym.

Inne praktyczne informacje
  • Jak fotografować przedmioty? Zdjęcia rób aparatem cyfrowym lub smartfonem (co najmniej 5 Mpx), przy świetle dziennym, na jednolitym tle, bez obecności innych przedmiotów, pod kilkoma kątami.
  • Czas na potwierdzenie wysyłki? Masz na to 2 dni robocze chyba, że Twoja oferta stanowi inaczej. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Masz więcej pytań? Napisz do nas pod adres butiki@yestersen.pl lub skonsultuj się z nami na czacie od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00.