yestersen to internetowy marketplace vintage zrzeszający ponad 100 profesjonalnych sprzedawców retro. Działamy od grudnia 2015 r. i oferujemy obecnie ponad 4,000 autentycznych mebli i dodatków z lat 1920-90. Idzie nam dobrze i szukamy świetnych ludzi żeby dalej rozwijać nasz Gabinet Vintage.

Nasz zespół to: dwóch współzałożycieli nieuleczalnie chorych na vintage, czuły opiekun sprzedawców i klientów, skrupulatna selekcjonerka-dekoratorka, mistrz online marketingu, wirtuozka P(ió)R(a) oraz azjatycki tygrys IT. Mamy też miejsce dla Ciebie: wystarczy, że sprawdzisz poniższe oferty i zaaplikujesz mailowo na praca@yestersen.pl z nazwą stanowiska w tytule.

biuro kopia

CONCIERGE: CUSTOMER-VENDOR SERVICE (PEŁNY ETAT)

W skrócie: Zaopiekujesz się gośćmi naszego gabinetu vintage: sprzedawcami i kupującymi. Rozwiążesz dylematy zakupowe klientów i zatroszczysz się o sprawną obsługę ich zamówień będąc w stałym kontakcie z naszymi butikami.

Twoje zadania:
– Wsparcie kupujących przez LiveChat / email / telefon: od pytań przedzakupowych po kompletowanie zamówień i ich finalizację
– Pomoc sprzedawcom w zakresie rozliczeń, obsługi zamówień czy reklamacji

Kandydat idealny:
– Wykazuje się cierpliwością w rozwiązywaniu problemów
– Potrafi pracować pod presją emocji i czasu
– Komunikuje się zwięźle i elokwentnie, z dozą empatii
– Lubi kontakt z ludźmi: w mowie i piśmie
– Zna MS Office / WordPress / Gmail
– Włada językiem angielskim
– Ma słabość do dizajnu vintage

Oferujemy:
– Rolę w szybko rosnącym start-upie o międzynarodowych ambicjach
– Pracę z nowego Google Campus na warszawskiej Pradze
– Zniżkę pracowniczą na dostępne u nas produkty

Informacje praktyczne:
– Zgłoszenia przyjmujemy do 3 maja
– Aplikując wyślij CV i kilka zdań motywacyjnych
– Jeżeli prowadzisz blog lub profil na Pinterest / Instagram / Tumblr pokazujący Twoje zainteresowania, to podeślij do nich linki